MID SEASON SALE până la -30%! Cumpără produse de top la prețuri și mai mici. VEZI MAI MULT
CĂUTARE…

5 lucruri pe care trebuie să le știi despre brandul Guess – imperiul fraților Marciano

4 min.

Asortarea farmecului legendar de la Hollywood cu o notă de șic franțuzesc – aceasta este rețeta pentru o marcă de modă de succes pe care probabil că ar fi urmat-o fondatorii mărcii americane Guess. Povestea dezvoltării sale este uimitoare, campaniile publicitare sexy sunt atrăgătoare, iar articolele vestimentare au adunat un public fidel de peste 40 de ani. Deși brandul a devenit faimos pentru că a confecționat blugi care se potrivesc perfect cu silueta, astăzi modelele sale sunt mult mai multe. Mai jos găsești cele mai interesante informații despre istoria Guess, o descriere a gamei mărcii, precum și inspirație de stil.

În prezent, GUESS are peste 1.500 de magazine de retail în întreaga lume și oferă colecții pentru bărbați, femei și copii, precum și o gamă largă de accesorii, de la bijuterii, parfumuri, ochelari și ceasuri, până la pantofi și genți de înaltă calitate.

MSS

Brandul Guess a fost fondat în 1981, când frații Marciano, de origine franceză, se aflau în vacanță în Los Angeles. Îndrăgostiți de peisajul Orașului Îngerilor, au decis să se stabilească acolo și, la scurt timp după aceea, au creat un brand care este și astăzi unul dintre cele mai recunoscute în lume. Cum și-a primit numele? Totul datorită unui slogan publicitar pe lângă care treceau în fiecare zi în drumul lor spre serviciu: „ Guess what’s in our new Big Mac?„, sau „Ghici ce conține noul nostru Big Mac?„. Cuvântul le-a rămas în minte suficient de mult pentru ca, la scurt timp după aceea, să-și numească viitorul imperiu exact așa.

Îndrăgostiți de America, frații au creat un produs revoluționar pentru care brandul a devenit celebru: blugii cu efect de prespălare, cu o lungime până la glezne și trei fermoare, pe care i-au numit Marilyn Jean. În ciuda faptului că denimul șters și decolorat nu era deloc un produs francez, ci mai degrabă o icoană americană, frații Marciano au simțit atât de puternic vibrația americană încât au luat asupra lor crearea acestui tip de design și au trimis o pereche de blugi și un bilet scris de mână unor lanțuri de magazine. Bloomingdales a apreciat blugii și a comandat 24 de perechi. Croiala unică, cu croială sexy, s-a vândut în câteva ore.

În primul an de prezență în Statele Unite, Guess a ajuns în toate marile magazine americane, inclusiv Bergdorf Goodman, Bonwit Teller, Neiman Marcus și Saks Fifth Avenue. Într-o perioadă în care blugii erau o piesă de bază în garderoba americană, Guess le-a conferit un ton mai fashion-forward și mai sexy, oferind o gamă largă de croieli și efecte de deteriorare inovatoare, cu o abordare elegantă și cochetă, pe care poate doar les français o puteau realiza.

Ideea pentru stilul reclamelor Guess a venit de la cel mai tânăr dintre frații Marciano, Paul. Având în vedere lumea fermecătoare a brandului Guess, nu avea nevoie de o agenție care să-l ajute. Campaniile trebuiau să surprindă farmecul Hollywood-ului clasic, dar trebuiau, de asemenea, să prezinte tinere femei contemporane care să definească spiritul provocator al mărcii. Prima „Guess girl” a fost modelul francez necunoscut Estelle Lefebure. Urmașele ei erau deja mai cunoscute: Claudia Schiffer, Carré Otis, Eva Herzigova, Laetitia Casta, Naomi Campbell, Anna Nicole Smith, Paris Hilton și Carla Bruni, care avea doar 16 ani la acea vreme.

În ceea ce privește fotografii, aceștia variază de la nume consacrate, precum Ellen Von Unwerth, la studenta Daniela Federici, pe care Paul Marciano a recrutat-o de la școala de film în 1992 pentru a o fotografia pe Anna Nicole Smith. Wayne Maser, Herb Ritts, Dewey Nicks, Raphael Mazzucco și Pablo Alfaro au contribuit, de asemenea, la mai mult de trei decenii magice de fotografie pentru acest brand.

Fie că este alb-negru sau color, stilul reclamelor Guess este imediat recognoscibil – persoane seducătoare pe fundaluri inspirate, sugerând o poveste pe care spectatorii o pot inventa singuri.

Cel mai revoluționar produs care a dat brandului Guess un sens al existenței și l-a poziționat permanent în lumea hainelor de înaltă calitate este denimul. Pantalonii din denim perfect croiți și colecțiile feminine și sexy au fost cele care au făcut ca marca americană să fie extrem de populară și căutată. Pe măsură ce popularitatea companiei a crescut, frații Marciano au introdus gama Guess de genți, accesorii și pantofi, precum și un alt produs emblematic, deja adorat de milioane de femei și bărbați din întreaga lume: ceasurile.

Guess și-a făcut un nume în primul rând prin colecțiile sale de îmbrăcăminte și accesorii frumoase și de o calitate fenomenală, dar și marketingul a ajutat. Datorită liniilor sale feminine, brandul a cucerit inimile celebrităților care visau să devină imaginea brandului american. Cu Naomi Campbell sau Claudia Schiffer în prim-plan, Guess a cucerit lumea nu doar a denimului. Astăzi, brandul oferă o întreagă secțiune transversală de îmbrăcăminte pentru femei și bărbați. Deosebit de îndrăgite de femei sunt rochiile Guess, care impresionează prin diversitatea lor. Colecțiile variază de la volane delicate până la piese din piele.

femeie cu o rochie albă și sandale cu toc de la Guess

Îmbrăcămintea, pantofii și accesoriile distinctive ale mărcii Guess, care se referă la un stil tipic american, pot fi ușor de încorporat în ținutele pentru diverse ocazii. Mai jos găsești exemple de articole Guess pe care le poți găsi pe MODIVO.

Brandul Guess este cunoscut mai ales pentru blugii săi din denim cu flare distinctiv de culoare deschisă, într-o varietate de croieli, dar care accentuează întotdeauna silueta. Asortarea lor cu un top alb simplu și stiletto nu eșuează niciodată să fie în tendințe.

un model poartă  bluză albă, blugi, o geantă maro și tocuri de la Guess

Guess are, de asemenea, propriul logo recunoscut, care se regăsește adesea pe bluzele, tricourile și hanoracele mărcii. Poate fi cu paiete, cu zirconiu, colorat sau pur și simplu original. Cum se poartă topurile cu acest tip de logo? Simplu: fără a le combina cu alte articole de îmbrăcăminte cu logo, ci cu piese vestimentare neutre.

o femeie poartă blugi albi și un hanorac negru de la Guess

Guess înseamnă, de asemenea, lucruri simple, dar întotdeauna cu „punctul pe i” sexy, marca înregistrată a mărcii. Fotografia de mai jos, de exemplu, prezintă o rochie tricotată Guess, dar cu o croială mai scurtă și cu decupaje neobișnuite. Elemente ca acestea sunt cele care definesc marca fraților Marciano.

femeie cu o rochie, cizme lungi și o geantă maro

Popularizarea logo-ului mărcii Guess și calitatea impecabilă a produselor sale nu numai că au adus mărcii o mare faimă. De-a lungul anilor, au fost create multe produse perfect contrafăcute. Cum poți identifica un produs Guess contrafăcut? Asigură-te că, înainte de a cumpăra, cauți modelul pe site-ul producătorului, folosind codul produsului. Gențile sau pantofii Guess contrafăcuți pot arăta aproape identic cu originalul. Acordă atenție prețurilor produselor, care sunt mult mai mici pentru gama neoriginală și, prin urmare, sunt, de asemenea, de o calitate mult mai scăzută. Cumpără din magazine sigure și verificate, cum ar fi MODIVO, care garantează autenticitatea și un certificat de originalitate.

Photo by Vanni Bassetti/Getty Images

Tendințe și Sfaturi
Insta News