Doar cu noua aplicație! -29 lei reducere la produsele selectate cu codul VEZI MAI MULT
CĂUTARE…

5 lucruri interesante despre brandul Juicy Couture – descoperă fenomenul treningurilor legendare din velur

3 min.

Cunoscut pentru cel mai popular set de trening din istorie, brandul Juicy Couture a fost descris ca fiind casual și luxos în același timp. În primul deceniu al anilor 2000, vedete importante precum Madonna, Britney Spears, Jennifer Lopez și Paris Hilton au purtat treninguri cu pietre strălucitoare. Iată-ne în 2024, iar hainele cu logo Juicy Couture sunt încă extrem de la modă, mai ales în ultimele sezoane, când am asistat la revenirea tendințelor Y2K.

Juicy Couture – ce fel de brand este și care este fenomenul hainelor cu sclipici? Călătorește cu noi la începutul anilor 2000 pentru a afla răspunsurile la aceste întrebări!

Ai întâlnit hainele, parfumurile sau gențile Juicy Couture și te întrebi ce fel de firmă este? Noi ne grăbim să îți răspundem! Brandul a fost fondat în 1997, în Los Angeles, de către două prietene: Pamela Skaist-Levy și Gela Nash-Taylor. Doamnele împărtășeau o pasiune pentru modă și un stil asemănător, iar primele lor produse au fost pantaloni confortabili pentru gravide și tricouri care se mulau pe siluetă.

În 2001, marca a creat un celebru set de trening din velur. Unul dintre ele a fost croit special pentru Madonna și purta inscripția Madge (o abreviere engleză pentru „your majesty”, așa cum era numită Regina muzicii pop atunci când locuia în Marea Britanie). După cum poți ghici cu ușurință, atunci când cântăreața a apărut în public într-un trening Juicy Couture, popularitatea brandului a crescut semnificativ. În anii următori, tot mai multe celebrități s-au alăturat fanilor ținutelor de catifea, care le purtau nu pentru că erau plătite, ci pentru că pur și simplu le plăceau.

Cu siguranță îți amintești revistele de bârfe precum Bravo sau Popcorn. În acestea, chiar înainte de era Instagram, puteam vedea imagini cu vedetele noastre preferate plimbându-se pe celebrul Rodeo Drive cu o cafea de la Starbucks. În primul deceniu al anilor 2000, aceste reviste erau pline de fotografii cu cântărețe și actrițe îmbrăcate în celebrele seturi de trening de velur Juicy Couture. Britney Spears, Christina Aguilera și J. Lo ne-au făcut pe fiecare dintre noi să visăm să avem în garderobă cel puțin un set de velur cu pietre strălucitoare.

Atunci, treningul, care până atunci fusese rezervat mai mult pentru sălile de sport sau pentru relaxare acasă, a devenit o ținută de zi cu zi extrem de la modă. Celebritățile îl purtau cu sneakerși, flip-flops și o geantă de tip baguette. Acest look a devenit un simbol iconic al începutului anilor 2000 și, datorită revenirii trendului Y2K, este acum recreat de it-girls de top.

Britney Spears într-un trening de velur Juicy Couture
Photo by Frazer Harrison/Getty Images

Atunci când scriem despre Juicy Couture, este imposibil să nu menționăm rolul culturii pop în succesul aproape enorm al brandului. Celebritățile care se plimbau pe străzile din Los Angeles în treninguri de velur au fost doar vârful icebergului care a făcut marca atât de populară. Unde altundeva am putea vedea iconicele treninguri de velur? Iată câteva exemple:

  • în 2003, Paris Hilton și Nicole Richie au purtat treninguri Juicy Couture de culori și stiluri diferite în emisiunea „Simple life„;
  • în 2004, un set de velur Juicy Couture a apărut și în filmul „Mean Girls„;
  • în 2009, Jennifer Lopez a purtat un trening roz Juicy Couture cu pantaloni scurți în videoclipul piesei „I’m real„;
  • în 2019, Paris Hilton a acordat un interviu pentru Vogue în care a vorbit despre look-ul său iconic cu treningul Juicy Couture și despre adevărata obsesie pe care o are față de acest articol de îmbrăcăminte.

Literele strălucitoare și argintii „Juicy Couture”, care pot fi găsite pe pantaloni și hanorace, nu este singurul logo pe care brandul îl folosește de mulți ani. Logo-ul original al brandului reprezenta terrieri de munte (pentru că fondatorii brandului iubesc câinii) care țineau un scut cu inimi și cuvintele Love P&G (primele litere ale numelor fondatorilor). În partea de sus a logo-ului, la rândul său, se afla o coroană și numele complet al mărcii: „Juicy Couture”.

Astăzi, aspectul logo-ului este ușor diferit – literele P&G au fost înlocuite de inimioare și de litera „J”, iar în centru a apărut un alt terrier micuț. Designerii mărcii semnează hainele și accesoriile cu diferite variante ale logo-ului: uneori este vorba de logo-ul complet (în special pe tricouri), iar alteori doar de cuvântul „Juicy”.

Logo-ul mărcii Juicy Couture
Logo marki Juicy Couture przedstawia pieski rasy terier górski i koronę.

Deși nu se poate nega faptul că treningurile din velur sunt emblematice pentru brandul Juicy Couture, gama sa, disponibilă la MODIVO, ne oferă mult mai mult! Întregul stil al brandului Juicy Couture este un tribut adus trendului Y2K. Datorită generației Z (pentru care moda de la începutul anilor 2000 nu este o revenire, ci ceva complet nou), acest stil devine din ce în ce mai popular în fiecare sezon. Așadar, la ce merită să fim atenți?

Mai presus de toate, optează pentru crop topuri în nuanțe de crem sau pasteluri delicate, cu logo-uri de bijuterii, care, asociate cu pantaloni cu buzunare sau de tip parachutte, vor crea un look la modă inspirat de Britney Spears din epoca „Hit me baby one more time”. Asortează un tricou Juicy Couture cu o pereche de blugi cu talie joasă pentru un look de zi cu zi cu o estetică a anilor 2000. Pentru inspirație în ceea ce privește modul de a îmbrățișa tendințele începutului de mileniu, inspir-te de la: Bella Hadid, Dua Lipa sau Kylie Jenner.

Sperăm că știi deja de unde vine fenomenul treningurilor de catifea Juicy Couture. Le găsești în multe dintre cele mai în vogă culori la MODIVO!

Citește și articolul >>> Stilul Y2K – descoperă cele mai populare piese de garderobă în climatul modei anilor 2000

Tendințe și Sfaturi
Insta News