CĂUTARE…

HUF – streetwear-ul face parte din moda de lux

RedacțieiArxAvTMmPbmsfvtzB194EA6

Este incontestabil faptul că streetwearul a devenit parte a modei de lux. Odată rezervat skaterilor, astăzi domină pe podiumurile mari în timpul săptămânilor de modă, la fel de des ca și gențile de la Bottega Veneta. Îmbinarea modei de zi cu zi cu moda high-fashion se întâmplă deja de mai multe sezoane. Această revoluție de modă înseamnă un lucru clar: că prețuim confortul fără a fi nevoiți să renunțăm la stil. Vă prezentăm marca HUF, a cărei nume derivă din porecla fondatorului. Keith Hufnagel a creat una dintre cele mai renumite mărci de îmbrăcăminte stradală. Te invităm să o descoperi și tu acum!

 

Istoria mărcii HUF

Hufnagel s-a născut în New York și a intrat în lumea hip-hop-ului și a skateboardingului, încă de pe vremea când era doar un copil. În anii 1980, skateboarding-ul nu făcea parte din mainstream. Huf și echipa lui au fost văzuți ca niște „extratereștri”, ai căror stil de viață era de neînțeles pentru masă.

În 1992, Hufnagel s-a mutat la San Francisco, orașul care a fost capitala skateboardingului la acea vreme. Această schimbare i-a permis să se dezvolte în continuare în acest sport și să scape de rutină. A început să practice skateboardingul profesional, iar datorită contractelor profesionale, a luat parte la proiecte interesante și a călătorit prin lume.

HUF s-a născut în San Francisco. Keith a creat un spațiu pentru toți pasionații de skateboarding și streetwear și pentru primul magazin numit Tenderloin District. El a colectat sub un singur acoperiș cele mai „cool” mărci care făceau parte din lifestyle-ul de skateboarding. Localul s-a bucurat în scurt timp de o popularitate imensă, ceea ce l-a determinat pe Keith să-și creeze și să lanseze propria linie de îmbrăcăminte HUF. Brandul a combinat ADN-ul de skateboarding, îmbrăcămintea stradală și lifestyle-ul skaterilor. În mai puțin de un deceniu de la înființare, HUF a evoluat într-un producător independent de articole de îmbrăcăminte premium, încălțăminte și articole de skateboarding.

257

Popularitatea și fanii fideli ai mărcii provin din autenticitatea brandului. Hufnagel credea că „skateboardingul unește oamenii”. Este un stil de viață rezultat din valorile mărturisite de oameni din diverse subculturi, precum și artiști, muzicieni și fotografi. Depășește structurile sociale și politice. HUF este ghidat de ideea de exprimare de sine și de libertatea individualității.

 

HUF – pe Modivo

HUF este un brand care se află în afara mărcilor stilistice principale pe care le aveam disponibile până în momentul de față pe Modivo. Acesta este un brand premium, în comparație cu giganți precum Off White, Supreme, Stüssy sau Vetements. Ca și marcă de skateboarding, oferă croieli și modele unisex. Consecința este lipsa unei părți a ofertei care ar fi atribuită doar femeilor. Skateboardingul este strict înscris în ADN-ul HUF, lucru clar vizibil pe diversele imprimeuri, pe designurile streetstyle sau în referințe și colaborările consacrate.

În primii ani de funcționare, marca, în afara pieței locale, nu a fost foarte populară. Din perspectiva de astăzi, este deja cunoscut faptul că pur și simplu stilul pe care fondatorul brandului l-a implementat de la începuturi, era cu mult înaintea perioadei în care a fost prezentat. Designul este constant, neschimbat de ani buni, iar astăzi HUF este în fruntea brandurilor de îmbrăcăminte stradală, iar alte mărci sunt cele care urmăresc mișcările HUF și nu invers.

258

Brandul colaborează adesea cu alte mărci. Chiar și din poziția clienților europeni (care resping aproape automat colaborările cu mărci cunoscute doar în SUA) există numeroase colaborări, care sunt foarte diverse. Printre acestea se numără: Pulp Fiction, G-Shock, Thrasher, Obey, Budweiser, Bode, Real, Spitfire, South Park și Pink Panther. În plus, nu putem uita de artiștii precum Snoop Dogg, Phil Frost, Hajime Sorayama, Blondie, Frazetta și Chief Keef.

Te invităm să descoperi și tu oferta brandului HUF, disponibilă pe Modivo!

Podobał się artykuł? Podziel się!
Insta News