MID SEASON SALE până la -30%! Cumpără produse de top la prețuri și mai mici. VEZI MAI MULT
CĂUTARE…

Recenzia tendințelor – cele mai în vogă rochii pentru sezonul toamnă-iarnă 2023/2024

3 min.

Printre rochiile de zi cu zi la modă pentru sezonul următor, domină modelele călduroase în tricotaje învăluitoare. Categoria ținutelor de petrecere, pe de altă parte, se axează pe strălucire și glamour. Designerii ne surprind, de asemenea, cu o varietate de țesături: de la voal transparent la catifea pufoasă. În prezentările din toamna/iarnă 2023/2024 au fost prezentate, de asemenea, rochii mini ultra scurte și rochii maxi florale. Descoperă întreaga selecție a celor mai la modă rochii pentru lunile următoare.

MSS

Ce rochii sunt la modă în sezonul toamnă-iarnă 2023/2024? Fără îndoială, cele pe care le vei purta cu plăcere. Alege cele mai bune modele pentru tine!

Înainte de a ieși în oraș cu prietenii într-o rochie de petrecere, vei avea nevoie de un model de zi cu zi. Designerii sunt de acord asupra unui lucru – ne vom simți cel mai bine în croieli de tip pulover. Din acest motiv, rochiile tricotate la modă au apărut în multe colecții pentru sezonul toamnă/iarnă 2023/2024. Printre casele de modă care le-au prezentat pe podiumuri s-a numărat Isabel Marant, care a impresionat cu rochii moi, confortabile și călduroase, ideale atât pentru toamnă, cât și pentru iarnă.

>>>Citește și articolul: Rochii tricotate pentru toamnă – cum le poartă influencerii?

rochie tricotată
Isabel Marant – Photo by Kristy Sparow/Getty Images

Deoarece sezonul toamnă-iarnă 2023/2024 va fi un sezon al petrecerilor, designerii au trebuit să pregătească creațiile potrivite pentru o astfel de ocazie. Acest lucru se poate observa nu numai în ceea ce privește croielile, ci și în privința culorilor. Auriul, argintiul și alte culori metalice sunt printre vedetele lunilor reci. Rochiile strălucitoare pentru toamnă-iarnă 2023/2024 sunt promovate de: Balmain, Hermes. Modele împodobite cu pietre strălucitoare sunt propuse de Salvatore Ferragamo și Paco Rabanne. Ornamentele sclipitoare nu se opresc aici. Sezonul toamnă-iarnă este pictat în culori aurii de către: Schiaparelli sau Gucci. Rochiile argintii, pe de altă parte, domină colecția Diesel. Lunile următoare sunt prielnice pentru a străluci.

rochie strălucitoare
Hermes – Photo by Victor VIRGILE/Gamma-Rapho via Getty Images

Perfecte pentru party, șic, îndrăznețe și chiar extravagante – așa consideră mulți designeri că ar trebui să fie rochiile pentru sezonul toamnă/iarnă 2023/2024. Acest lucru este evident nu doar în culori, ci și în alegerea țesăturilor. Sifonul delicat, organza strălucitoare, tulul drapat și dantela romantică au toate un punct în comun – sunt transparente. Tocmai aceste materiale transparente sunt cele pe care designerii le-au folosit deosebit de des în colecțiile lor. Modelele lor sunt ideale pentru ocazii speciale. Pentru inspirație, aruncă o privire la colecțiile celor de la: Chanel, Balmain, Valentino și Isabel Marant.

rochie transparentă
Schiaparelli – Photo by Estrop/Getty Images

Tendințele vestimentare nu se referă doar la schimbarea croielilor, țesăturilor și culorilor, ci și la lungimi. În sezonul toamnă-iarnă 2023/2024, va domina varianta mini alungită. Rochiile la modă până la genunchi au fost prezentate pe podiumurile caselor de modă Saint Laurent, Miu Miu și Louis Vuitton. Luând exemplu de la designeri, în lunile următoare, le vom asorta cu ciorapi negri subțiri (inclusiv cei din vinil!) sau cizme peste genunchi. Însă nu ne oprim aici. Printre modelele de pantofi la modă se numără și cizmele până la genunchi și botinele cu toc – acestea vor fi un accesoriu excelent pentru o ieșire în oraș.

rochie până la genunchi
Saint Laurent – Photo by Peter White/Getty Images

Cum să decorezi o rochie simplă într-un mod original? Există multe posibilități. Poți adăuga panglici pentru a lega o fundă sub gât, poți coase un volan în partea de jos sau poți coase ciucuri. Acesta din urmă a apărut în colecțiile Schiaparelli sau Paco Rabanne pentru toamnă-iarnă 2023/2024, iar noi vedem modele similare de mai multe sezoane. Dacă îți plac aceste rochii sau vrei să le achiziționezi în acest sezon, le vei găsi cu ușurință în oferta MODIVO.

rochie cu franjuri
Paco Rabanne – Photo by Estrop/Getty Images

Tendințele sezonului nu se pot lipsi de cele mai la modă modele. Un imprimeu care a apărut în repetate rânduri pe rochii a fost cel floral. Deși acest model era asociat în principal cu colecțiile de primăvară și vară, acum îl putem vedea destul de des și în varianta pentru sezoanele mai reci. Rochiile florale la modă au apărut în colecțiile de: Miu Miu, Carolina Herrera și Jil Sander. Designerii nu au căzut de acord asupra unui singur imprimeu – au existat atât imprimeuri unice mari, cât și mici. Atunci când cauți rochia perfectă pentru iarnă, optează pentru o versiune midi sau maxi cu mânecă lungă.

rochie cu print floral
Miu Miu – Photo by Estrop/Getty Images

Pe lângă tricotajele moi, designerii promovează un alt material plăcut la atingere pentru sezonul toamnă/iarnă 2023/2024 – velurul. Rochiile realizate din acesta capătă întotdeauna imediat o notă de rafinament. La urma urmei, cu greu ar putea exista un material mai nobil. Velurul arată cel mai bine în combinație cu culori închise: negru, bleumarin, burgundy, verde sticlă sau culoarea prunei. Acest lucru se reflectă și în propunerile pentru lunile următoare. Designerii propun în unanimitate rochii din velur negru. Acestea pot fi găsite în colecțiile de: Saint Laurent, Balmain și Valentino.

rochie din velur
Valentino – Photo by Marc Piasecki/WireImage

Atunci când cauți o rochie elegantă care să înlocuiască un costum în stylingul tău pentru birou, merită să iei în considerare modelele tip sacou. O croială care se potrivește stilului power dressing va fi cea mai bună alegere pentru locul de muncă. Pentru sezonul toamnă-iarnă 2023/2024, rochiile tip sacou sunt promovate de Salvatore Ferragamo. De asemenea, vor fi la modă ținutele alcătuite din sacouri și fuste, care sunt, de asemenea, o referință la moda anilor 1980.

rochie tip sacou
Salvatore Ferragamo – Photo by Victor VIRGILE/Gamma-Rapho via Getty Images

>>>Citește și articolul: Culori la modă pentru toamna și iarna 2023/24 – aceste nuanțe vor domina tendințele sezonului următor