MID SEASON SALE până la -30%! Cumpără produse de top la prețuri și mai mici. VEZI MAI MULT
CĂUTARE…

Original Marines și Abel&Lula, noile mărci pentru copii de pe MODIVO. Ce merită să știi despre ele?

1 min.
În acest articol:

În sortimentul disponibil pe MODIVO, propunerile ultramoderne de la branduri de top vor fi găsite nu numai pentru adulți, ci și pentru copii. Ne străduim să oferim o selecție largă de articole pentru cei mai tineri clienți ai noștri. Ce presupune acest lucru? Ne asigurăm că pe lista de mărci pentru copii care se alătură MODIVO, se adaugă din când în când noi mărci care oferă tot ce este mai bun. De data aceasta este vorba despre Original Marines și Abel&Lula. Ce merită să știi despre aceste două mărci?

Fetiță într-o rochie albă scurtă din dantelă cu mâneci bufante de la Abel&Lula

MSS

Abel&Lula este un brand pentru părinți și copii cărora le place să se pregătească împreună pentru evenimente frumoase. Colecțiile sale au un aspect șic, luminos, delicat, elegant și cosmopolit. Este un brand premium pentru copii care combină tradiția și modernitatea, precum și inovația și spiritul de artizanat. Un brand care acordă atenție fiecărui detaliu al hainelor sale. Punctele lor forte sunt evidente în modelele lor atractive, țesăturile de calitate și manopera excelentă. Așadar, dacă ești în căutarea de haine pentru copii pentru ocazii speciale, le vei găsi cu siguranță în gama Abel&Lula.

Fetiță cu pantaloni trapezi albi, tricou alb și geantă roșie și băiat cu blugi albaștri, tricou cu dungi albe și bleumarin și geacă Original Marines

Original Marines a pornit de la designul unui simplu tricou alb, care, potrivit creatorilor brandului, nici nu ar trebui să lipsească din garderoba unui copil. De-a lungul timpului, au explorat noi stiluri și au ajuns pe noi continente. Ei sunt inspirați să creeze noi linii pentru copii de faptul că, odinioară, copiii au crescut purtând ani de zile produsele Original Marines, iar acum aceste haine sunt alese pentru proprii lor copii, făcând din povestea lor povestea brandului. Tricoul alb este un produs iconic al mărcii. Din ’83 până în ’92, s-au vândut aproximativ 25 de milioane de exemplare. Popularitatea brandului a fost dată cu siguranță și de anularea unui contract de licență multianual cu Warner Bros pentru utilizarea Looney Tunes, care este încă în vigoare. De atunci, dezvoltarea rețelei de magazine a fost foarte dinamică: 505 magazine în franciză și 65 de magazine proprii în Italia și 140 în Europa, Asia și Africa.

Imagini: materiale de presă

Tendințe și Sfaturi
Insta News