La MODIVO, ne asigurăm că pe lista noastră de mărci atent selecționate se adaugă în mod regulat mărci noi, în curs de dezvoltare și interesante, care apar din diferite colțuri ale lumii. În luna iulie a acestui an, Urban Classics și Kaotiko se alătură mărcilor dedicate segmentului masculin al clienților noștri. Mai jos poți citi despre ceea ce le diferențiază de alte mărci.
Urban Classic – streetwear în culori de bază colorate
Brandul Urban Classics a pătruns în universul streetwear în 2005 și de atunci a întruchipat mult mai mult decât un simplu logo. Până la urmă, Urban Classics se caracterizează printr-o varietate foarte mare de produse cu un numitor comun – caracterul urban. Tricourile, hanoracele, gecile college, pantalonii de trening, cămășile și tank topurile sunt simple, fără motive sau imprimeuri elaborate.
Imagine: materiale de presă
Vibrația urbană inconfundabilă a acestui brand de îmbrăcăminte de stradă este caracterizată de croieli simple care sunt accentuate de color blocking. Urban Classics se bazează pe un design deosebit. Este vorba mai puțin despre eticheta în sine și mai mult despre caracterul unic – croieli clasice care nu se demodează niciodată. Croielile în stil streetwear, culorile, efectele de prespălare și țesăturile special selectate și calitatea excelentă sunt în prim-plan. Colecția vastă variază de la tricouri și maiouri la pantaloni de trening strâmți și largi, hanorace și crew necks. De asemenea, colecțiile includ întotdeauna accesorii asortate, cum ar fi căciuli, fulare, mănuși, curele, genți sport și șosete pentru teniși.
Imagine: materiale de presă
Brandul Urban Classics oferă un întreg spectru de îmbrăcăminte și te poate echipa din cap până-n picioare! Articolele de îmbrăcăminte de bază, cum ar fi tricourile, nu se limitează doar la paleta noastră largă de 24 de culori, ci sunt disponibile într-o varietate de croieli, cum ar fi bluze cu buzunare, cu mâneci lungi sau scurte, cu decolteu în V și rotund.
Kaotiko – stilul de stradă spaniol
Brandul Kaotiko a fost fondat în însorita Barcelona în 1999, ca răspuns la nevoile oamenilor pentru care hainele sunt mai mult decât niște haine – ele reprezintă un stil de viață. Modelele brandului sunt inspirate de străzile spaniole, iar ofertele sale se adresează în principal generației Z și persoanelor cu vârste cuprinse între 15 și 30 de ani.
Imagine: materiale de presă
Bluzele și tricourile Kaotiko sunt decorate, printre altele, cu ilustrații ale cărților de tarot, desene ale planetelor sau alte amprente astrologice. Fondatorii brandului sunt dedicați consumului responsabil, astfel încât principalul lor obiectiv este de a crește cantitatea de materiale provenite din surse mai sustenabile și de a menține producția locală.