BLACK DEALS Alege dintre cele mai râvnite mărci și modele cu reduceri atractive VEZI MAI MULT

CĂUTARE…

Update de iunie: Descoperă noile mărci pentru femei de pe MODIVO: Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL, Kaotiko

4 min.

MODIVO este un multibrand de modă polonez inovator, care oferă peste 160.000 de produse de la peste 650 de mărci din sectoarele streetwear, casual și premium. În fiecare lună, noi mărci se alătură listei celor pe care le găsești în magazinul nostru, la fel de inspirate și care oferă cel mai sofisticat sortiment. În această lună, în gama noastră s-au alăturat mărci precum: Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL și Kaotiko. Ce merită să știm despre ele?

Marca Etam este asociată ca fiind una dintre cele mai populare și mai recunoscute din lume, printre cele care creează lenjerie intimă pentru femei. Nu e de mirare, la urma urmei, se poate lăuda cu o istorie de peste un secol, care se reflectă în calitatea produselor sale. A fost fondată în 1916 la Paris de Max Lindemann, care a dezvoltat treptat compania prin deschiderea de noi puncte de vânzare, ceea ce a dus la intrarea pe piețele externe. În prezent, sediul central al mărcii Etam se află la Paris, dar numai în Polonia există câteva zeci de magazine ale acestei mărci franceze.

black deals

Timp de peste o sută de ani de activitate, mulți designeri de top au lucrat cu Etam. Este suficient să menționăm personalități precum Lolita Lempicka din Franța, Alix Bancourt sau modelul rus, care este imaginea brandului – Natalia Vodianova. Ceea ce a distins însă brandul de alte mărci de lenjerie intimă a fost dezvoltarea sutienului, care constă din 20 de elemente diferite. Până în prezent, toate colecțiile noi sunt create în Franța.

Femeie cu rochie mini cu imprimeu floral și șlapi roz cu toc

Fondat în 2007 în Marea Britanie, brandul Glamorous a cunoscut o creștere fenomenală, devenind unul dintre cele mai importante branduri de îmbrăcăminte pentru femei din Marea Britanie și de pe piața internațională. Deși rădăcinile sale sunt în mod clar britanice, astăzi este un brand cu adevărat global. Glamorous poate fi găsit în peste 30 de țări din întreaga lume, inclusiv în SUA, Canada, Australia, Italia și Germania.

Creatorii brandului Glamorous spun despre brandingul lor: , „Clienții noștri rămân în centrul a ceea ce facem, iar social media, cultura pop și influencerii ne influențează direcția de design. Creat pentru femeile neînfricate, pentru că fetelor Glamorous nu le este frică să creeze și apoi să încalce regulile modei.” Ceea ce îi ghidează pe designerii brandului Glamourous este ideea că moda ar trebui să fie individuală și accesibilă. Astfel, folosind țesături inovatoare, imprimeuri interesante și siluete frumoase, Glamourous oferă cele mai tari tendințe la prețuri accesibile.

Sandale din sfoară de la Bohonomad

Bohonomad este o marcă de sandale puternic influențată de tema plajei și a stațiunilor. Ideea s-a născut într-o destinație turistică populară din Turcia. Sandalele din sfoară, produsul emblematic al brandului, au fost create cu ideea că trebuie să fie versatile, confortabile și ușor de purtat. Fabricate în Turcia, sandalele Bohonomad sunt 100% handmade și vegane și sunt produse într-un mod ecologic și sustenabil. În plus, Bohonomad se angajează să respecte o etică a muncii pentru a se asigura că angajații săi au parte de o dezvoltare și un mediu sigur și bun. Bohonomad își asumă responsabilitatea socială atât pentru brandul, cât și pentru produsele sale, ceea ce a dus la creșterea rapidă a numărului de fani ai brandului.

Femeie într-un total look alb cu pantaloni din material textil și bluză tricotată

Compania Fabiana Filippi a fost inspirată de tradiția unică a cașmirului din Umbria, unde peisajul este conturat de măslini și stejari ca într-o pictură renascentistă. Rezultatul este designul original al mărcii: linii grafice confruntate cu forme fluide, însoțite de o paletă care reflectă gama de culori din natură. Pentru Fabiana Filippi, stilul este o expresie a libertății, condensată într-un „minimalism confortabil” cu o esență autentică și intrigantă. În producția hainelor brandului, se acordă o mare atenție purității materiilor prime și sustenabilității proceselor de producție, creând o eleganță bazată pe respectul pentru pământ și oameni.

„În ziua în care s-a născut fiica fratelui meu și a soției sale, Donatella, noi trei ne-am uitat unul la altul și am spus: așa se va numi marca noastră, va purta același nume ca și fetița – Fabiana Filippi. Au trecut treizeci de ani și acest ,,da” spus la unison, combinat cu gustul pentru frumos și grija pentru tradiția umbriană a meșteșugului, a dus la restul. La fel ca Fabiana, compania noastră s-a dezvoltat și ea într-o comunitate care acum pulsează cu același entuziasm, în care valorile familiei sunt resimțite ca un avantaj pentru companie.” – spune fondatorul și directorul general al mărcii, Mario Filippi Coccetta.

Șlapi metalici cu toc gros

AGL este un brand contemporan de calitate superioară, creat de femei pentru femei, fuzionat cu inima măiestriei italiene și a meșteșugului artizanal. Din 1958, AGL a prosperat în regiunea Marche din Italia, într-o oarecare măsură, nucleul central al producției de încălțăminte. Datorită eforturilor lui Piero Giusti, fondatorul companiei, AGL a fost înființată și continuă să se dezvolte ca o afacere de familie. Creațiile AGL au pornit la cucerirea Europei de Nord și a Statelor Unite datorită fiului lui Piero, Attilio, care a creat o potrivire perfectă, ca o mănușă, care este semnul distinctiv al acestor pantofi, concepuți și fabricați în Italia în cadrul afacerii de familie. Reputația mărcii și distribuția la nivel mondial au crescut și mai mult atunci când surorile Giusti – Sara, Vera și Marianna – s-au alăturat activității – cea de-a treia generație aflându-se acum la cârma a ceea ce ele consideră o bijuterie de familie. Această a treia generație feminină de AGL oferă un stil excepțional și o calitate de neegalat pentru fiecare moment surprinzător din viața unei femei. Pantofii AGL sunt întotdeauna sofisticați, dar îndrăzneți, contemporani și de zi cu zi. Efortlessly chic și cu siguranță cool – AGL este perfect pentru acele femei modeste și dinamice care îndrăznesc să preia inițiativa în alegerile lor de zi cu zi.

Femeie cu blugi de la Kaotiko și top colorat

„Aducând moda pe stradă, creând o comunitate care împărtășește mult mai mult decât un stil de viață”. În 1999 și în conformitate cu această premisă, Kaotiko a făcut primii pași într-un mic local din centrul Barcelonei. Eticheta ,,Made in BCN” a fost prezentă încă de la începuturile mărcii. Kaotiko se angajează în producția locală de textile, îndepărtându-se de conceptul de fast fashion, cu creații concepute și produse în Barcelona, ceea ce conferă exclusivitate fiecărei piese de îmbrăcăminte. Fondatorii acestui brand cred că un viitor mai sustenabil este posibil, așa că se concentrează pe un consum responsabil. Calitatea este unul dintre principalele obiective ale acestui brand spaniol, după cum spun chiar fondatorii: ,,(…)lucrăm la ea în fiecare zi pentru a oferi o completare exclusivă pentru fiecare dintre hainele noastre. În plus, dorim să creștem cantitatea de materiale provenite din surse mai durabile pentru a reduce impactul nostru asupra mediului.”.

Bluzele Kaotiko sunt decorate cu ilustrații ale cărților de tarot, desene de planete, trandafiri sau tigri, printre altele. Această companie de îmbrăcăminte cu sediul la Barcelona, cu un stil casual și urban, a reușit să capteze un public greu de satisfăcut: persoanele cu vârste cuprinse între 15 și 30 de ani. În fruntea tuturor se află Germán Bernad, care a preluat compania împreună cu tatăl și fratele său în urmă cu aproape șapte ani și care este CEO de trei ani.

Trendy & Porady:
Insta News